Nu börjar jag om igen!

Nu ska jag äntligen börja blogga igen, min blogg har varit så ful men nu har den äntligen blivit fixad! Sandra fick fria händer och det resulterade i detta, och ja, jag är nöjd! :) Elle och Nova är ju de bästa jag har <3 Tack!
Jag har verkligen saknat det här att få skriva av sig lite , så nu framöver kommer jag att uppdatera OFTA!

Tyvärr känner jag inte för att skriva allt som hänt den senaste tiden, för då skulle det nog bli en hel bok, haha!
nä, skämt och sido. Men jag kan väl iaf berätta att jag fortfarande lever och går i skolan för fullt!
Dock så går inte skolan särskilt bra men va fan, det ordnar sig alltid! ;)

Nu sitter jag hos Ullis, men det är bara jag och mina bröder + Adam här. Jag är barnvakt tills efter middagen, och då ska jag fara på klassfest! det ser jag verkligen fram emot! Jag har som inte gjort något med min klass på fritiden för förra gången var jag ju sjuk. men inte denna gång, :D

Men nu springer Adam runt och lever rövare, så ska sätta honom sysselsatt en stund, ta fram en målarbok och lite färgpennor.

Skriver senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0