Myskväll me de bästa <3

Efter en ganska kort dag i skolan så for jag till Elle och åt middag där,
Jag är fortfarande kvar och just nu ligger Elle och ska få Nova att sova. :) Jag fick se Nova ta några steg idag, så stor hon har blivit alltså, jag tyckte nyss jag fick mmset där de stod att Nova var en liten flicka, och självklart en bild med världens finaste tjej på <3 men hon är inte liten bebis längre, nu är hon stor tjej för på tisdag blir hon 1 helt år.

Jag har precis gjort chokladpudding och vaniljsås till mig och Elle. men den står fortfarande i kylen.. ibland måste man få vara lite onyttig ;) Sen blir det väl bara att glo på tv.n ett tag, sen ta bussen hem och sova...
och jag vet inte hur jag ska ta mig till skolan imorgon riktigt.. har bara en resa kvar på busskortet och alla kiosker har stängt innan jag kommit hem.. så det blir ett litet problem.. hmm...

Sen har jag så sjukt ont i mitt ögonlock.. jag har typ fått en vagel?!?! de tror mamma iaf.. och ont gör de.. och det är uppsvullet som fan.. så det är synd om lilla mig :O

Nä, nu ska jag lägga mig och pussa på Nova innan hon somnar, vill ju inte väcka henne då jag åker hem, men en liten puss då kan hon ju få :]
men jag skriver mer imorn..

Puss, mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0