ge mig en öl!

Ja, det skulle inte sitta fel någonstans.. men nej , jag har en nykter helg! jag måste det, för jag kan lova att det var ett tag sen, och jag ska inte bli som jag blev förrut.. Att ha stämpel "alkolist" är inte roligt.. visst, man skrattade åt det då, men det var ju sant.. Jag vet inte vad jag höll på med men jag vet också att jag inte vill komma tillbaka till det igen..

Idag var en jobbig dag , förutom att jag var sjukt trött efter att ha suttit uppe halva natten och pluggat så har jag haft så ont i mitt öga.. men mamma har varit och köpt noviform för infektioner i ögonen så det ska jag ta.. skolsyster sa att jag kommer se ut som en ailien men de bju jag på.. det ända jobbiga är att jag inte får ha smink på mig!!! och jag som ska på stan imorgon!! när jag kom hem från skolan så somnade jag på momangen och vaknade av att Anna bad mig komma och äta tacos hemma hos henne.. så jag klev upp, gjorde mig klar och gick dit och åt god tacos. självklart gjorde vi god efterrätt som bestod av päronhalvor och grädde med mycket socker ;)

Imorgon ska jag gå på stan med Elle och Nadja. Sen ska jag hem till Elle på middag där och stanna där på kvällen.. Jag ska få rå om min älskade Nova en till kväll.. INGEN kan förstår hur mycket jag älskar den tjejen.. Även om jag inte kommer kunna ge allt jag skulle så kommer hon alltid att få massor av kärlek av mig, och för mig är det de som räknas, inte pengar!! fina fina Nova <3

Så, vad ska jag skriva om nu då? Finns inte så mycket att säga.. och just nu så känns det bara meningslöst att sitta och skriva massa trams, men hellre att man skriver ut det än håller det inne, eller har jag fel??
Jag hatar verkligen när man får "svackor" då hela livet känns meningslöst.. och som personer frågar mig hela tiden då sånna här tider kommer " vill du ta livet av dig?"..VERKLIGEN INTE! Hur skulle jag ens komma på tanken att lämna de jag älskar?? Hur skulle min familj, mina vänner, alla jag älskar??? Men jag förstår varför dom frågar, jag vet själv att jag suttit där och velat dö.. men aldrig nu! den tiden är över för länge sen.. Efter regn kommer solsken, jag måste tro på det..

Nej, huva, nu babblar jag på igen, men jag är trött. så jag borde sova.. bara titta liiiite på facebook först, mohaha! Godnatt på er!

"Hej, jag heter Carro och är beroende av facebook".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0