En stor dag idag <3

För precis 1 år sen föddes den mest underbaraste tjej, Nova. Och idag fyller hon 1 år. <3
Att få vara hennes faster/gudmor är helt klart det största som hänt mig för denna flicka är verkligen något speciellt. I ett helt år har jag fått följa henne och hon har blivit så duktig på allt. Hon sprider så mycket glädje och jag älskar henne så otroligt mycket <3
Vi ses kl.3 hjärtat!


Idag är jag så sjukt trött, Somnade inte försen efter 2 inatt så det kommer bli en lång dag.. Som tur är så är jag ledig imorgon så jag kan sova en stund när jag kommer hem. Annars så vet jag inte vad jag ska göra ikväll.. kanske bara ligga hemma och ta de lugnt?! Vi får la se.
På onsdag ska jag iallafall vara med Annasöt, för hon är också ledig imorgon.

Nu måste jag börja hitta massa fakta om anorexi.. För arbetet ska vara klart nästa vecka och vi har inte kommit särskilt långt.. så bloggen får vänta ett tag nu!

Grattis igen underbara tjej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0