En helt vanlig måndag.

Ja, det är precis vad det är.. man kommer till skolan, sedan far man hem och sätter sig här.
Den här dagen har varit ganska bra. Jag är glad för att lärarna verkligen försöker peppa mig, även om det inte alltid går så himla bra. men nu kommer jag iaf få lägga ner lite saker, börja om på nytt kan man säga.. efter allt jag ligger efter i så har dom kommit fram till att det bästa är att skita i sakerna och börja med allt som alla andra i min klass gör..

Jag är trött, jag är ständigt trött.. huvudvärken, stressen, ångesten tar verkligen över.. Och snälla ni, kom inte och säg att ni förstår.. hur kan ni förstå om jag själv inte gör det? Utredning efter utredning.. hjälp mig att komma fram till något.. snälla??  Jag tar en dag i taget, och det kommer jag fortsätta med..varför ska jag tänka på morgondagen när jag ger allt jag har till att klara av dagen som är? SÅ SÄG INTE ATT NI FÖRSTÅR!!

men iallafall, du gör skolan rolig.. du vet inte om det själv, men du gör det.. oftast iallafall! du får mig att skratta..:) Nu ska jag lägga mig under täcket med en film . Kanske somna lite? ;) nää, jag får ju inte.. men jag tror jag måste ändå.. bara lite??

Just de , Jag fick pussa på Nova i några minuter på lunchen också, och det är bara mys <3 <3
Jag älskar denna flicka så otroligt mycket och det kan INGEN ändra på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0