valborg!

Igår var det en jättebra dag, gick från skolan där vid 12 eftersom jag var klar med allt för denna vecka. Så det känns skönt. Sen for jag hem till Elle och var där en stund. Vid två så tog jag med mig Nova och for hem till mig. Det är så roligt att få vara ensam med Nova. Jag gjorde en fruktsallad som vi satt och mumsade på i soffan framför barnkanalen :) Sen när frukten var uppäten så tog vi på oss kläderna och gick ut i lekparken. Och det ÄLSKADE Nova. Upp och ner för rutschbanan, och fram och tillbaka på gångbanan. FASTERS FINASTE STJÄRNA <3

Men nu är det en ny dag,
Valborg kommer att firas först med grillning hos LillAnna. Sen blir det att vara med Annasöt resten av kvällen. Eftersom jag kommer vara nykter så blir det nog bara att dra till Universitetet och kolla på majbrasan, sen kanske dra och skejta? ;D Så det blir nog bra ändå. Men ni ska fan veta att det är svårt att låta bli alkoholen när det är sånna här helger. Men jag klarar det , !

Nu ska jag äta någon frukost. blir sjukt sugen på brocoli, så ska be mamma koka lite:D Jag har aldrig tyckt om de förr, men nu har jag blivit heelt galen i det :P men jaja, Nu ska jag gå!
PUSS

Nova älskar frukt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0