Tisdag!

Idag är det andra dagen som jag och Amanda är helt ensam i skolan. Det gick faktiskt ganska bra att plugga igår, blev helt klar med kursen Natur och friluftsliv. Så det är skönt. Nu är det bara typ 10 ämnen kvar :P nää, kanske inte så illa men nääästan. Idag är jag dock inte på ett plugghumör, men det spelar ingen roll, måste göra klart slutuppg i kommunikationen ( som jag sagt huuuur många dagar som helst nu) haha! :P men idag ska det göras. Jag har inge val. För imorgon blir det Människor i behov av stöd och samhällskunskap. Sen resten av tiden måste jag göra HELA naturkunskap kursen eftersom jag itne gjort ett ända skit.. Men tyvärr tror jag det ändå blir ett IG. förstår absolut inget av det..

Och snart är det helg igen, då är det valborg.. helt sjukt vad tiden går fort.. tyckte de nyss var jul för fan. Men jag ska iallafall vara nykter på valborg.. Har man lovat, så har man, även om jag ångrar det nu såhär i efterhand. Men jag och Anna får hitta på något roligt vi kan göra. :) Men det blir nog en bra valborg även fast ajg inte ska dricka en klunk alkohol!

Nä, nu måste jag sluta och göra onödiga saker, måste plugga, nu nu nu !! men iofs har jag hunnit göra ett helt arbete. iofs var det bara en plansch om hållbar utveckling som vi ska redovisa imorgon för EN person :P men jaja, nu blir det att lyssna på massa musik och läsa en massa ointressanta saker.. nä, kommunikationen är faktiskt ganska intressant. även om det mesta inte stannar kvar i huvudet. :P

Saknar dig, min fina tjej, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0