superhumör!

Ja, det är precis det jag är på, SUPERHUMÖR :D Idag har jag och Amanda som vanligt lyssnat på musik och plugga. och jag kan faktiskt säga att det är ganska kul. super skönt att sitta i ett litet rum med musik och känna sig duktig. Nu är jag klar med tre ämnen. och vet ni vad, SLUTUPPGIFTEN är klar :D :D
Och idag fick jag äntligen känna mig nöjd! Min lärare som sa tidigare att h*n inte litar på mig eller tror på mig alls kom till mig idag och sa "Jag är så stolt över dig och att du jobbar så bra. Jag har berättat för både rektorn,kuratorn,skolpedagogen och skolsyster hur duktig du är".. och jag kände bara HAHA! Så skönt att kunna visa motsatsen till vad människor tror om mig. Jag vet att jag KAN! men jag vet också att motivationen har varit på NOLL!  Så det kändes skönt att alla faktiskt vet, och kommer och säger till mig/oss nu att dom är så stolta.

Mamma kom och hämtade mig idag och vi åkte och handlade. Snart ska vi åka ut och äta sen åka och vara barnvakt till finaste Nova medans Elle och Nicke rensar ut förrådet. Så det blir bara mys <3 Jag älskar att få vara med världens gladaste tjej , man blir så glad själv då, <3 så dagen kan inte avslutas på något bättre sätt <3

imorgon blir det att plugga ännu mer för på fredag har jag tagit ledigt. Jag ska på SOCmöte kl.11 sen blir det att ta det lugnt. Ska på middag hos LillAnna. Jenny och någon till skulle också dit, så det blir att grilla gómaten. Sen kanske vi skulle spela brännboll.. Annars tror jag nog att jag och Anna (korv) åker till Universitetet och tittar på majbrasan. det har jag inte gjort sen jag var liten. Och det blir INGEN alkohol. :D

Nä, nu ska jag göra något vettigt. Ingen aning om vad dock, men har inte så mycket mer att skriva.
pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0