Sliten!

Japp, har varit sjukt sliten hela dagen. Bara legat under täcket och sett film efter film. Men det har varit skönt kan jag lova.. Hade så sjukt kul igår. Förfesten blev hos Petra och det var verkligen hur kul som helst. Sen vid halv elva fick vi skjuts till Olles, och vet ni vad? vi kom in ;) fast tre av oss inte är 20 än. Och väl där inne hade jag riktigt kul. även fast det blev lite som de blev i slutet, men skit samma... När klockan blev tre så åkte jag hem till Johan för att få mat! vi var så jävla hungriga efter att jag lyckades överkoka makaronerna till middagen :P men jag skyller på att jag tog hand om Nova och skulle fixa mig själv samtidigt :P haha!

Imorgon börjar dom två jobbiga veckorna i skolan.. Det blir att plugga HELA tiden.. Jag ska fixa det. Jag har lovat så många nu, och jag tänker inte svika en ända en.. Sen ska jag bevisa för dig att jag KAN! du litar inte på mig, du tror inte på mig, men jag ska bevisa det! HA! kärring.....

Men nu ska jag fortsätta se Wallander. Sen hoppa in i duschen och sen sova. Så god natt på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0