onsdag kväll

Har precis ätit revbensspjäll med mami, Och gott var det kan jag lova. Jag har funderat MÅNGA gånger på att bli vegitarian men har kommit fram till att det inte skulle gå på något sätt. Jag ÄLSKAR verkligen kött. visst, jag tycker jättesynd om djuren som måste dö för att vi ska få något gott att äta, men ändå..

Dagen i allmänhet har varit bra, är lite mer taggad över praktiken nu när man har fått mer information om vad vi ska göra och hur det ska gå till. så ja, jag blev klokare idag i skolan ;) men det är inte lite saker vi kommer måsta göra, känns nästan som att man inte kommer få någon tid för barnen, och det är ju därför jag är där? Så det känns tråkigt, men jag ska fixa mig ett VG så jävlar att jag ska kämpa! dock så tror jag att ajg ska flörta lite med en som kan hjälpa mig att skriva en rapport, så om någon där ute är kung på de så hör av er ;) för jag har aldrig gjort de förr..

Imorgon blir det en skön dag, har endast två lektioner, så börjar halv elva och slutar där vid två. Sen på fredag har jag SOCmöte och sen är det helg..igen! veckorna bara rusar iväg. :) SÅ SNART ÄR DET SOMMARLOV! och detta ska bli den bästa sommaren i hela mitt liv.. om SOC vill hjälpa mig med sommarjobb och pengar vill säga. men det borde inte vara några problem. Då säger vi hejdå Umeå och Hej trästock och sedan GÖTEBORG! :D

En sak som känns tråkigt är att snart kommer jag inte kunna träffa dig. Och jag behöver ju dig! men det finns ju alltid telefon,msn och facebook! men du gör mig glad, och jag behöver glädje.. visst, du är ibland lite pain in the ass och skäller på mig, men du finns där och du stöttar, och det är det som betyder något.

Nu blev det ett jättelångt inlägg igen.. Jag hade bara tänkt skriva att jag ska se på Efterlyst sen hoppa i sängen eftersom huvudvärken fortfarande inte försvunnit.  Så Godnatt på er, <3


Kommentarer
Postat av: Elle

HEJ TRÄSTOCK! =)

2010-04-21 @ 21:09:28
URL: http://elleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0