mysardag!

Idag blev det en härlig dag, var bara i skolan fram tills 12, då gick jag hem till Elle och pussade lite på kissebäbisarna och när Nova vaknade så blev det lunch sen gick vi till stan. Elle och Amanda åt på frasses medans jag och Nova lekte med leksakerna från Elles barnbox. lyckades även spilla ut hela Elles cola, de var snyggt jobbat ;)

Efter stan så tog jag bussen hem till Anna. Vi busade med Benjamin och tittade på bilder från det gamla goda tiden, herregud så man såg ut ;) och herregud så jag saknar den tiden.. Iaf, så bjöd hon på middag och sen blev det film. Det har varit en mysig dag. Jag är nöjd. :)

Imorgon ska jag infinna mig på SOC kl.11. lär dock bli någon min sen eftersom min buss stannar på vasaplan prick. men det gör nog ingenting. dom brukar själv va bra på att vara sen, så nu är det väl min tur :) Nu hoppas jag bara att hon är possitiv till att jag ska få sommarjobba.. Jag vill verkligen härifrån.. jag hatar Umeå mer än allt annat just nu.

Men nu ska jag fortsätta se på tv med mami, sen duscha och sova.. så godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Elle

Haha, tror att jag läste lite för fort där i slutet. Jag läste att du skulle duscha med din mamma. Blev lite smårädd! :O



PUSS! <3

2010-04-22 @ 21:19:34
URL: http://elleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0