Fredag, alltså helg :D

Idag är det fredag , och det kommer att firas med grillat till middag och sen smörgåstårta ikväll :D Det blir en lugn kväll ikväll. Funderar på att plugga lite, måste fixa slut uppg i kommunikation eftersom jag inte skrev ett ända ord idag. Man kan nog säga att det blev en blackout för mig. Imorgon blire dock inte en lugn kväll, utan det blir fest med fina vänner <3 Först förfest hos Petra, sen blir det antingen Olles eller krogen krogen, beror på om vi kommer in på Olles eller inte.. men med tanke på att det är lönehelg så kommer vi nog INTE in.. Annars brukar dom vara ganska snälla.

Livet är allt bra orättvist ibland, Men det är väl inget jag kan göra något åt...Är så van ändå..Jag fölorar ju ändå bara alla jag litar på...

Var ju på SOC idag också, och jag blev superglad. Efter en timmes prat så pratade vi om sommarjobb..Och vet ni vad, DOM KOMMER KUNNA BETALA MIN LÖN :D så länge jag fixar jobb själv så, och det är nog inget problem, alla dagis uppskattar nog gratis hjälp. :P Så det gjorde min dag.. verkligen. Nu kan jag snart säga HEJDÅ Umeå och Hej Göteborg :D och som det ser ut nu, så blir det nog Trästockfestivalen med bästa vännen i världen <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0