Förlåt..igen!

Nu har jag varit skiiitdålig på att uppdatera, men jag har inte haft orken till att sitta och skriva ner allt som händer i mitt liv just nu. För det har hänt mycket, både roliga och tråkiga saker. Men jag ska bli bättre på det, eller jag ska försöka bli bättre på det. för det är skönt att skriva av sig, även om ingen läser.

Det som finns i mitt huvud nu är skolan, Jag har 2 veckor på mig att fixa G i , ja, ALLA ämnen. Så nu jävlar ska jag fixa de också. Ska ju egentligen ut på praktik på måndag men tack vare rektorn så slipper jag två veckor av praktiken. ist får jag sitta i skolan och jobba..Nu behöver jag bara PEPP PEPP PEPP! För innerst inne vet jag att jag kan, jag behöver bara höra det...

Ja, det är mycket i mitt huvud just nu, och egentligen borde jag vara glad för det jag har.. jag har två underbara bäste vänner, världens finaste brorsdotter, en underbar mamma och syskon och tre andra vuxna.. men det är ändå något som saknas. Jag kan inte säga vad, men jag är trött på att ständigt ha en klump i magen och gråten i halsen. Men det är väl det vi ska lista ut.. om det blir en ny kontaktperson eller något..

Men jaja, nog med en massa tjat! Nu ska jag prata klart med en person och sen vänta på att min underbara Nova kommer och pussas med faster. Sen kommer Anna hit också, och då blir det att dra ut.
Så vi hörs snart...hoppas jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0