usch tvi och blä,

Jag har inte skrivit på länge, men jag har ingen direkt blogglust just , har annat att tänka på nu kan jag lova.. skolan går ju som sagt inte så bra, är sjukt skoltrött, och alla möten gör de inte heller bättre.. imorgon har jag tre möten..suck! men ja, jag ska kämpa iaf, för jag går inte ut detta år utan minst ett VG till!!! men de ända jag egentligen behöver förbättra är närvaron, för min frånvaro är inte den bästa nu kan jag lova,... även fast den blivit bättre.. förra  veckan låg ja på 40% och nu ligger jag på 30%. men bättre ska de bli! :)


Denna helg har varit helt fantastisk, för i fredags så var jag med Anna, vi gjorde som vanligt ingenting, hängde med SOC Anki och hennes gäng ett tag, satt inne på ett hotell på vasaplan och snacka skit!:) sen for vi vidare till Tomtebo(vi hade tråkigt) och köpte en cola:D sen for vi vidare till Sandra för hon hade fest, och väl där så spårade det ur, jävla fittblondin stod och kaxa med mig, så patetisk.! Sen på lördagen åkte jag ut till Sörmjöle och var med mina älskade bröder + söta Adam. vi bara mös och hade de trevligt.:) och igår så åkte jag ut till Röbäck och där blev de middag, grogg och massa surr!:) så en helt underbar helg med andra ord. synd att tiden gick så fort.

Så nu är det en ny vecka.. med skola, ont i magen och säkert en massa ångest över att jag ligger så mycket efter. men jag börjar bli van att ha en ständig ångest, det måste vara hösten!!!!

Imorgon blir de stan med bästaste vännen i världen! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0