skoltrött, men mår fint ändå! :)

Jag är skoltrött, och då menar jag verkligen skoltrött!
vi har inte ens gått en månad men frånvaron stiger, alldeles för mycket dessutom..
men jag orkar verkligen inte, varje dag så är det nya uppgifter, stora dessutom,
varje vecka är det dom där jävla redovisningarna.. och jag klarar inte av det..
jag får en sån jävla ångest.. visst, skrivuppg. går bra, och för de mesta får jag VG,
men när de kommer till redovisningar så.. ja, jag vägrar nästan..
och om någon vecka så är det inte bara att jag ska prata inför klassen,
vi ska SJUNGA!! jaa, förstår ni hur sjukt det är?
jag som har ständig ångest över att ställa mig och prata inför en grupp ska sjunga..
jag vill verkligen inte, men jag vill inte heller ge Linnéa IG, eller låta henne ställa sig där uppe själv..
men jaa, det är inte alls kul, och jag taggar verkligen inte....

Men annars ska jag inte klaga, jag har de finaste vännerna,
jag har den finaste brorsdottern, och jag är så stolt över att få vara hennes faster,
och självklart hennes gudmor. :) Ingen är finare än henne, inte på långa vägar. :) <3

Nu taggar jag lördag,
mina 6 öl och 2 cube längtar efter att få öppnas, :)
Det ska bli hur kul som helst,
Johan fyller 19 år, så vi ska fira honom. :)
blir tyvärr inte så att han får skämma ut sig lika mycket som jag, haha,
men iofs så är 19 ingen spec ålder heller! haha, han får allt vänta tills han blir 20.
Och jag längtar mer än allt tills Elle blir 20, för då jäääävlar ska hon få igen, MOHAHAHA,
samma sak då Elin fyller 20, och lilla Anna fyller 18! ;)

Nu har jag precis fått i mig lite mat, var inte hungrig alls men lite fick jag i mig.
sen ska jag träffa Elin och vi ska snacka massa skit! ;)

Nej, nu ska jag faktiskt gå in på apberget och leta bananer,
för det är verkligen beroendeframkallande!! hmm..

Pussspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0