Fredag,

Vissa saker glömmer man aldrig.
Vissa minnen suddas aldrig ut.

Idag vart det ingen skola för min del,
Vi skulle cykla till Klabböle med klassen,
men eftersom jag nyss haft influensan så klarar inte min hals av det..
Så jag sitter här hemma och har vääldigt tråkigt just nu.

Det gör ont att veta att du aldrig kommer bli dig själv igen,
"DET" har tagit över dig, men jag kommer alltid älska dig,
jag kommer aldrig glömma de minnen vi upplevt tillsammans.
Hur kunde hon låta det hända? Hur kunde hon vara så dum?
trycka ner någon ännu lägre? Jag kommer aldrig att förstå.

Såå, vad ska man göra ikväll då?
Sitta hemma och tråka sönder? eller vad?
Jag får ta och göra det bästa av situationen helt enkelt.
Men nu ska jag iallafall gå och duscha,
sen lägga mig och sova en stund , vart inte så många timmars sömn inatt.


JAG SAKNAR DIG, ELLE <3

 


Kommentarer
Postat av: Elle

JAG SAKNAR DIG MED!

Men vi ses ju imorrn, då ska vi baka! ;)

2009-09-11 @ 21:16:45
URL: http://elleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0