utmanad,

Frågor och svar

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år och 9 månader
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 1.69
4. Vilken var den senaste film du sett?  minns inte vad den hette,
5. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Händer ikväll?" till Johan
6. Vem ringde du senast? Mamma.
7. Vad är helgens planer? Novas dop på lördag.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på, 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda, och det tackar jag för!
10. När såg du din mamma senast? 10 min sen ungefär 
11. Vilken ögonfärg har du? grön/brun
12. När vaknade du idag? halv ¨åtta 
13. Har du någon gång hittat en katt? har jag väl 
14. Vilken är din favoritplats? borta bra, men hemma bäst.
15. Vilken plats föredrar du minst? en koja ute i skogen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Umeå, med jobb på dagis, kanske en liten son/dotter också. 
17. Vad skrämde dig som barn? spöken
18. Vem fick dig att skratta senast? Hmm, var säkert Amanda, 
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Hur många kuddar har du i sängen? fyra ;D 
22. Hur många landskap har du bott i? Ett
23. Har du spytt på nån nångång? tror inte de.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
25. Är du social? Ja, när jag vill 
26. Vilken glass är din favorit? Choklad.
27: Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa!
28. Tycker du om kinamat? Njaa,
29. Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder.
30. Tycker du om kaffe? latté bara 
31. Vad dricker du till frukost? helst juice 
32. Sover du på nån särskild sida? åhnej . jag tar upp hela sängen. 
33. Kan du spela poker? inte så bra.
34. Tycker du om att mysa? Ja självklart!
35. Är du en beroende människa? Ja typ, 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Näe, faktiskt inte.
37. Vill du ha barn? Ja, Nova måste ju få en kusin :) eller många kusiner!!!!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska lite. :P
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ohja,
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, helt klart!.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? haha nää
43. Har du någonsin mött en älg i skogen? Ja.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? någon potatisgratäng på skolan.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jennie får mig att skratta ganska ofta, kan bero på att hon är så dum ;)
46. Välj ett ärr på din kropp? Knäna. klantig!
47. Vad har du för ringsignal? Amy Mac.donald
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Dopklänningen, resten blev stulet. :/
49. Flirtar du mycket? Nej, faktiskt inte.
50. Vart togs din profilbild? minns inte
51. Kan du byta olja på bilen? haha nää! 
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej,.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Känn pulsen slå,
54. Läser du dagstidningen? ibland,
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? mamma gör
56. Dansar du i bilen? Kan man göra det?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lugna favoriter
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mitt namn, klass och när vi ska ha prov.
59. När var du i kyrkan senast? farfars begravning tror jag.
60. Är du nöjd med din kropp? Näe.
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Jag vill gifta mig, men inte nu.
62. Tror du ärligt att du kommer hitta din livs kärlek? Ja. såklart!

Jag utmanar:
Lisa Jonsson
Sara Kramer
Anna Norberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0