Stressen tar över,

Just nu är allt..... SKIT!
Är så jävla stressad när det gäller skolan.
Jag måste fixa det här för att få betygen jag förtjänar,
jag ska banne mig ha VG i svenska..
Men just nu har jag ständigt ont i magen,
en klump i halsen som snart spricker och kommer ut i tårar..
Inte för att jag har något spec att gråta över,
men jag blir så när jag är stressad...
Måste prata med mina lärare,
jag kommer aldrig hinna med detta,
tre stora arbeten tills nästa vecka.  nä, fyfan alltså.

Sen är jag så less på skit snack också,
vad är det folket här håller på med?
Är så less på dina påhitt hela tiden...


Nää, nu känner jag att detta inlägg blev dystert,
det var inge roligt alls,
Så kan berätta min om min roliga kväll med Johan,

Vi har varit allmänt utråkade,
men jag har fått skrattat , och det är huvudsaken,
men det är bara för att du inte är normal!! :P

JAG MÅÅÅÅSTE FIXA ALKOHOL TILL I HELGEN,
DET ÄR JOBBIGT ATT VARA LITEN!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0