Oj, var ett tag sen nu,

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här känner jag,
men iofs så har det inte hänt så mycket,
i lördags var de fest hos Elle och Nicke,
Nova var hos sin morfar.
Det var jättekul förutom att jag som VANLIGT fick ett migränanfall och fick fara hem 11.
varje gågn jag sett fram emot nått så kommer huvudvärken och jävlas.

Sen har jag inte gjort så mycket mer förutom igår,
då gymmade jag en timme med Elin, och
efter det så tog jag och Lisa cyklarna och cyklade ett varv runt nydala,
Vi är såååå duktiga!
men nu har jag ont mellan bena kan ja lova!
första cykelturen sen förra sommaren.

Idag så cyklade vi till skolan, jag och Lisa alltså,
sen hade vi nationella i matte.. det gick.....SÄMST!
efter det cyklade vi med klassen till forslunda,
men jag hann inte ända fram försen cykeln gick sönder.
så då fick ja ta lärarens cykel medans hon fick gå resten av vägen :D
Sen vid 1 kom min bror och hämtade mig medans alla fick cykla hem, ;)

Ikväll ska jag träffa min morbror som jag inte träffat på 4 år,
det ska bli roligt,
även fast han är den tråkigaste av dom alla :P

Nu finns det inte så mycket mer att säga än god natt.. igen!

Kommentarer
Postat av: Elle

Du har blivit utmanad i min blogg!

2009-05-14 @ 12:16:13
URL: http://elleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0