längesen,

Nu  var det längesen jag skrev känner jag.
Men jag har fan inte haft tid, har otroligt mycket plugg just nu.
Men det brukar ju vara så innan man ska ha nationella och så..

Idag så åkte jag hem till Elle på lunchen och var där fram till halv tre.
det var jättekul att träffa Elle och Nova igen, och även deras söta som kissebebisar.
så otroligt söta dom var alltså.. jag blev kär!
Men iallafall, Elle hade gjort en sallad då jag kom,
så vi satte oss ute och åt medans Nova somnade på två röda sekunder.
mysigt värre!

Sen så tog vi det bara lugnt, såg på Björn Gustafssons film.
hur rolig som helst jue! :D

Men nu ska ja gå,
måste fortsätta skriva på svenskan!!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0