Idag hatar jag skolan!

Usch, idag var ingen bra dag i skolan,
Min HÄPE-lärare kommer ge mig IG om jag inte följer med till forslund nästa onsdag,
och jag vill verkligen inte dit..
har ingen cykel så ja måste låna en jävla militärcykel av skolan,
aldrig!!!!
Hon kan fan inte ge mig IG bara för att jag är borta en gång,
ska fan säga att jag har magsjuka,
då kan hon inte säga nått!!
Sen V.21 tror jag också vi skulle nånstans,
men då kan jag och Amanda inte följa med,
för vi har klipptid då..
så då har jag också en andledning...

Sen på ULS:en så blev jag förbannad..
jävla fittEva!!!
När vi får tillbaka prov och liknande arbeten så säger hon inför hela klassen vilka som gjort bäst,
man känner sig huuuur jävla dålig som helst,
fast man gjort sitt jävla bästa!!!!
asså vissa lärare borde inte få vara lärare..

Och min advokat ringde mig idag och sa än en gång att anmälan vart nerlagd,
wiiihoo! sen hennes kommentar var roligast,
-"Carro, ta det lugnt ett tag nu" hahahahah
det var faktiskt lite kul!
okej, kanske inte för er, men ni skulle hört hennes röst då hon sa de :P

Nu är det sista gången jag får träffa dig på 8 månader.
Känns trist ändå,
vem ska jag nu prata med??
men men....

Sen kan föresten alla gå in på http://jessiemodell.blogg.se/ och rösta på nr.1 Jonah!
rösta varje dag fram till 11 maj.
Måste ju sköta mitt jobb ;)

Sen ska jag bara säga att man inte ska äta kålrot ,
för det mår magen inge bra av sen :P

Älskar dig finis!

Kommentarer
Postat av: Elle

Du har blivit utmanad i min blogg!

2009-05-08 @ 07:47:09
URL: http://elleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0