Helgen!

Nu är jag pigg efter 12 timmarns sömn. :)

I torsdags så hade jag riktigt kul,
den bästa valborg jag varit med om,
började på bräntis där jag, Lisa, Jennie och Robin grillade,
sen var det två tjejer till också, men minns inte vad dom hette.
Sen vid halv tio får vi och spelade brännboll med en massa folk,
det var faktiskt inte särskilt kul.
Sen drog jag,Lisa och Robin till Haga på en fest,
det var inte så mycket drag men jag hade kul ändå,
eftersom jag var så full :P
Och sen gick vi från Haga vid halv ett?
Då gick Lisa och Robin hem men jag åkte vidare med taxi till västra.ersboda,
där min bror fick betala taxichauffören ;P
När jag kom in så är de mycket folk,
och Amanda var där :D hur kul som helst!
Och när klockan började närma sig 4 så gick jag Magnus och Linda hem till henne ¨på ö-ersboda,
och hennes kille va redan där.
sen klockan 5 fick jag äntligen sova för då gick vi hem till bror.
Men somnade inte försen sju och vaknade nio.
alltså två timmars sömn,

Så nu kan ni förstå varför jag sovit tolv timmar inatt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0