Härlig dag på stan!

Dagen började med att jag följde med Elle till BVC med Nova,
Hon skulle ta sin spruta,
och jag kan lova, det var inte roligt.
Hon skrek så hon blev alldeles blå i ansiktet nästan..:O
Det var så synd om Lillan!!
Satt och höll i henne i handen och när dom stack så tryckte hon allt vad hon kunde :(
Lilla hjärtat!!!

Efter det så for vi hem till Elle och åt nyttig lunch,
en frys pizza :D :D inte särskilt nyttigt men gott ändå!
Sen så mös jag såklart med kissebebisarna, :)
Sen åkte vi ner på stan, och träffade Nadja,
och har varit där tills fyra. sen åkte jag hem.
Så skolan fick slippa mig en dag idag,
var inte på särskilt bra skolhumör,
och missade bara 2 lektioner ändå,
och varav en var inte viktig alls..

haha, måste bara få skriva ner min och mammas konversation idag,
hahaha,
M - Du får övningsköra på lördag ist för jag ska ta mig en öl på kvällen och då kan du inte köra på söndag.
C - men du, tänk om jag ska ta en öl på fredag då?
M - Ja, då får du inte köra på lördag.
C - hepp, då blir väl nästa helg då!
Sen skratta vi båda två :P

Så det blir inge köra för mig i helgen,
booooring!

Nu sitter jag här och väntar på att min vän ska ringa mig så jag slipper ha tråkigt en stund,
Ska få mysa lite med Vilda också,
världens sötaste unge!!


Nu skriver folk på msn,
så vi hörs!
kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0