En bra dag idag!

Idag är det en bra dag,
Jag är så stolt över mig själv just nu.

Fick tillbaka nationella i matten idag, 19 var G,
och vet ni vad, jag fick precis 19 poäng :D
Så nu är matten avklarad,
så nu är matten över för mig del, kommer inte läsa matte B!!!
Sen efter de fick vi tillbaka svenska provet, som handlade om ordklasser,
som jag verkligen inte kan, men se på fan fick ja ändå 2 poäng från VG :D
Och sist men inte minst så gjorde vi prov i ULS på 1-12åringen,
och där fick jag alla rätt :D

Nu är det bara två stora arbeten kvar,
sen är detta skolår slut.
bara lite jobbigt just nu för att min feber går upp och ner hela tiden,
hade feber idag, så for hem tidigare från skolan..
hoppas den släpper nu,
för jag måste vara i skolan!!!


Elle, jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Elle

Vad du är duktig! =) Blir nästan lite små stolt över dig ! :]

2009-05-25 @ 16:57:07
URL: http://elleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0