23 Maj,

Än en gång måste jag säga grattis till min bästa kusin som fyller 18 år idag,
själv fyller man 18 om 71 dagar, hihi, jag håller räkningen ;)

Nu ska jag snart ta mig nå käk,
sen duscha och sen så blir det att fara till Jennie,
vi har inte umgåtts på länge,
så det blir bra,
sen ska vi SUPA och STUPA!!
var längesen jag verkligen var full,
så det är dags nu tycker jag!
Jag ska äta middag där också,
så det blir nog bra.
träffa hennes misse ska jag också göra,
fast han är lite invalid ;)

Jadu, var har hänt de senaste dagarna nu då?
hmm.. inte mycket,
var hos Ullis från onsdag till fredag med alla mina bröder plus lilla Adam,
men har är inte så stor längre,
han fyller fan fyra i år. :)
På torsdagen kom Max gudmor Jytte och hennes familj och grillade med oss,
har inte träffat henne sen Max döptes, och han är 12 nu!
så ja, det var ett tag sen. kände inte ens igen henne,
men när jag var liten så ville jag då alltid sitta i hennes knä :P

Jag saknar Elle och Nova,
jag har inte träffat dom sedan dopet,
och det gör ont i magen då!
Dom är de finaste tjejerna jag har,
så nu Elle tycker jag vi borde ses, vi tre!! <3


Kommentarer
Postat av: Elle

Ja, det måste vi! Ses till veckan? =) <3 <3 <3

2009-05-23 @ 15:58:35
URL: http://elleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0