Torsdag,

Nervositeten kommer sakta men säkert,
imorgon är det kursprov i svenska,
och jag vill verkligen ha VG,
fatta vilken chans jag har till VG i slutbetyg då,
men nae, så bra kommer det inte gå,
jag försöker intala mig själv att det är lätt, och att det kommer gå bra,
men de onda tankarna tar över ;)
Nämen, ett G blir det helt klart,
och då får jag väl vara ganska nöjd iaf,
fast känns så tråkigt när jag vet att jag kan få VG,
men men, jag får satsa för kung och fosterland!!!

Just nu ligger jag och håller på somna,
men jag får inte, jag har lovat,
och det jag lovar, det håller jag.
Ska hoppa in i duschen så jag blir lite pigg,
sen ska jag träffa Anna!

Sen måste jag köpa både snus och cigg ikv,
fyfan! men imorgon måste ja ha nikotin,
och inte fan kan ja sätta mig och röka i klassrummet :P
Det känns surt för har inga pengar denna månad,
men jag och sötnosen ska dela på en dosa,
blir bara 13 kr, inte så farligt.

Nu känner jag verkligen att jag pladdrar på om de tråkigaste sakerna som finns,
men jag är verkligen jättetrött och jättenervös och jätteskräckslagen! höhö
Träffade Elle och Novis idag, dom kom förbi skolan,
jag älskar er jätte jätte mycket! ♥

nää. nu ska jag lägga in lite bilder,
har inget annat bättre för mig nu,
jo, duscha! hejdå.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0