Söndag, fyfan vad kul ja haft!

Det har varit en lång dag idag,
men den roligaste dagen på hela vintern också.
Johan ringde och väckte mig kvart i åtta i morse,efter att jag sovit då dryga 5 h.
Jag väckte Anna och sedan gick vi och gjorde oss klara för att träffa alla.
Sedan åkte vi till Balfors och där väntade skotrarna :D
Fyfan va vi har åkt, och kul har vi haft :D

Jag tror Johan lyckades bota min granskräck... om inte gjort den värre?!?!!?
Jag och han for på en liten upptäcksfärd i en skog utan spår,
alltså, bara snö och en massa jävlar granar!!!!
Jag skrek som en stucken gris "JAG HATAR GRANAR, JAG VILL HÄRIFRÅN"
Johan han skratta, och mitt i allt mitt skrikande så får jag då en fet jävla grankvist i KÄFTEN!
Den smakade.....Barr!!! spottade ut alla barr och brast sedan ut i skratt.

Som sagt, jag har haft en rolig dag!!! :D

Nu ska jag däremot sova,
fyfan vad trött jag är.
Imorgon ska jag på stan med Elle,
och sedan utvecklingsamtal där vid 2-tiden...suck,
kommer inte vara roligt någonstans..

Puss och Kram,
ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0