Onsdag,

Den här dagen har varit väldig tråkig..till viss del.
Började med att vi skulle se en teater i aulan.. den söööög!
Jag och Amanda gick därifrån efter en halvtimme. så dålig var den.!!
Då satt vi och spelade kort i typ 3 timmar sen vare bara att gå tillbaka till aulan för att se en film,
den var också tråkig!
Efter det så var det bara att  sitta kvar igen,
för då kom det en socionom dit och pratade,
men det var både kul och intressant faktiskt.

Efter skolan så gick jag och Therese på stan en stund,
och nu ligger jag i min säng och väntar på Elin.
läroboken ligger brevid mig och vill att jag ska läsa honom,
har prov imorgon men nae, jag har ingen ork.
Försökte nyss men efter en halv sida gav jag upp när jag började tänka på annat.
Men jag får hoppas på det bästa,
har ju ändå lyssnat på lektionerna :P

Och det värsta är nu att jag inte får sova efter skolan,
har lovat Erika det, så nu äre ba att hålla det fram till nästa torsdag.
Det är jobbigt kan jag lova,
min kropp är så van att få sova mellan 16-18..

Men men, nu ska ja faktiskt gå och möta Elin,
passa på att gå ut med hunden då!
en liten kortpromenad blire!

Pussenhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0