Måndag,

I morse vaknade jag 07.10,
jag trodde jag höll på dö när jag såg det,
när jag väl är ledig så då vaknar jag tidigt!! suck.
Men iallafall,
Åkte på stan vid 11 och träffade Elle och Novis,
gick runt där ett tag sen for jag till skolan och hade utvecklingsamtal,
gick faktiskt ganska bra,
ligger på G i alla ämnen, förutom svenska. där ligger jag på VG,
känns jättebra.
även fast frånvaron hade blivit sämre så var jag nöjd.
trodde bara jag skulle få skäll..

Nu är klockan redan sex,
jag förstår inte vars dagarna tar vägen. :S
man hinner ju inte göra någonting på dagarna längre.
herregud!!

Nu ska jag iallafall sova en stund,
sen blir det att se film hela kvällen,
ska nog ta och ladda ner någon bra film.

Pusss.


Kommentarer
Postat av: Sara

Bra att skolan går bra :)

2009-03-31 @ 12:18:50
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0