Lördag!

Gårdagen: Fredagen började med kursprovet i svenskan då,
jag var sjukt nervös och ville sitta längst bak, men när jag kommer in
så finns det namnlappar, och tror ni inte Sara har satt mig längst fram:P
Carro: Sara, kan inte jag få byta namnlapp med någon som sitter långt bak?
Sara: Men Carro, varför tror du jag satt dig längst fram?
HAHAHAHAHAHAH, jadu det var ganska roligt. :P
Men iallafall, provet gick ganska bra iaf. lär inte få VG men va fan,
ett G är väll också bra?!?!?!
men men, sedan for jag på stan i typ 20 min,
träffade Elle,Nova,Nadja och stooora flickan Amanda,
hon har blivit sjuuukt stor!
minns då hon åt bebismat :]
Sen var det bara att åka hem, var så dåligt väder,
och då slocknade jag i sängen och sov i 2 timmar.
Sen for vi och åt på Kärnan, och gissa vilka som dyker upp då? ;)
Jo, Nicke,Elle, Nova och Amanda igen.
så då fick jag mysa lite mer med Novisen min,
Sen på kvällen var jag med Anna!

Idag: Edvin ringde och väckte mig imorse.
Edvin: Carro, kan inte jag få komma till dig`? åsså kan vi fara på stan?
hihi, han är ju bara för söt,
och jag kunde inte säga nej till honom fast jag sagt att jag inte skulle på stan idag :P
Men vi lär itne vara där så länge. :)
Sen ikväll blir det att ta nå öl och bara prata,
blir bara jag,anna och anna. ganska skönt.
fast korven ska inte dricka! hon är tråk!
men det blir nog bra,
spela lite UNO, och lite kort, ;)

Men nu ska jag fika lite sen gå och ta mig en rök innan Edde kommer,
Jaaaa, jag tjuvröker fortfarande inför honom,:P
och det kommer jag alltid göra!!!!! :D

Jag älskar dig, Edvin Bergström!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0