Lördag, egentligen.

Nu peppar vi söndag Anna,
Skoter i massor :D
Fyfan vad kul!
första gången på heeela vintern juue..

Nu vill jag sova,
men kissen ligger på mitt täcke och vill inte väcka henne,
hon sover så sött.
så sömnen får vänta ett tag till.

det är svårt att förklara
så att alla förstår,
det är inte lätt
att veta vad man ska göra,
jag är fast i mina beslut,
allting snurrar runt i min värld,
inget är klart,
bara en enda stor dimma,
jag försöker och försöker
men alltid möts jag av fel
bara en massa jävla fel.
förlåt mig..snälla?


Du är en av de få som får mig att orka,
Tack Nova för att du kom till.
Kommer finnas för dig och Elle varje dag,
nu och föralltid.
Älskar er båda så otroligt mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0