Wheels och sånt ! :)

Nu är jag tillbaka här igen, :)
I torsdags så for jag ju till Västra för att fira Robban som fyllde tjugo :)
Det var jättekul,
men blev alldeles för sent,
så på fredagmorgon när väckaren ringde på tio i sju så var jag DÖD!
men jag klev upp , tog på mig kläder, hade gammalt smink på mig,
och gick till jobbet.
fram till klockan 12 gick jätte bra, då satt jag bara ute i solen,
men efter 12 var jag jätte trött och kollade på klockan var tioende min,
och det märkte min handledare,
så vid mellis så sa hon,
"nu tycker jag vi säger trevlig helg till Carro, så får hon gå hem, jag skriver att du jobbat full dag ändå",
Det var jävligt skönt, men ändå lite pinsamt.
Jag trivs ju som fan och så. :)

Nu ikväll är det wheels,
den roligaste dagen på hela året för fan,
jag älskar det,
jag träffar alltid så mycket folk, och springer runt, runt ,runt! :D
Det vet nog vissa av mina kompisar ;)
Troligen så blir det att jag Elle, Nicke och Nadja grillar hos Elle,
sen åker vi ner på stan,
men har itne pratat med Elle än så vet inte säkert.
men det ordnar sig nog. :)

Igår fyllde Elin också 19 år (Robbans tjej),
Så jag, Thess och Anna var med henne på kvällen,
det var väldigt mysigt :)
Sen fick jag ett par Jeans av Elin, fast lika långa som piratbyxor typ :D
Skit snygga!

Nu ska jag äta mig något tror jag.
och mysa med Guy!


Jag älskar dig gumman,


Kommentarer
Postat av: Madde

Lät ju riktigt kung juh:P

2009-07-02 @ 09:17:01
URL: http://candychick.blogg.se/
Postat av: Emilie

Gud så söt liten tjej! :)

2009-07-23 @ 20:02:56
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0