Tröttsamt,

Det är jobbigt att vara alert då man är sjuk.
Åkte till skolan vid 12 för att lämna in några böcker,
träffade Sara och fick veta mitt slutbetyg i svenska.
Det vart ett klart VG :D
Hur kul som helst vill jag lova,
förra året hade jag IG, :)
Hon sa också att de märktes hur mycket utvecklas detta år,
så det är riktigt roligt att höra! :)

Sen efter de så gick vi till Online och pratade med Malin,
Ska på anställningsintervju imorgon kl.10.00,
måste verkligen jobba där i sommar,
annars blir de inge stockholm för mig..

Vi har bokat resan nu och vi åker till Stockholm den 6de Augusti,
så jag måååååååste få jobbet!!!!
annars har jag bara 5000, de känns ovärt!

Sen åkte vi karusell också :D en kille spydde ner hela sig,
fyfaaaaan!!!!

Men nu tror jag att ajg ska sova,
som sagt,
är man sjuk så blir det jobbigt att gå och gå hela tiden.

Pussiss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0