trött och huvudvärk,

Nu var första dagen på jobbet avklarad,
och det var faktiskt helt underbart att komma tillbaka,
jag älskar dom små liven! :)
Men huvudvärken kom också,
fast ganska sent,
där vid tre så kände jag att den var på väg,
men så är det alltid första dagarna på ett dagis.
Sen så har jag fått höra av två ungar idag att jag har stora bröst!
hmm, dom verkar ha växt sen förra året,
för då sa ingen någonting :P haha!


Nu är jag väääldigt trött och vill bara sova,
funderar att lägga mig i typ 20 minuter innan middagen,
för somnar jag nu, så sover jag inte inatt,
och då klarar jag mig inte imorgon,
jag måste sova iaf 9 timmar för att kunna vara pigg.
Inatt sova jag 7,5 h och jag är trött!

Nä, som sagt,
nu ska jag ställa väckaren på 10 i 5,
det blir nog bra!

Så, god eftermiddag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0