Tisdag kväll,

Idag har varit en bra dag,
hela veckan har varit bra,
jag är så glad,
det kanske beror på vädret, jag vet inte :)
Idag så spelade vi kubb i klassen,
tyvärr så förlorade mitt lag varje gång,
UTOM EN GÅNG :D
men jag hade kul ändå. och det är ju huvudsaken :P
Sen efter det träffade jag Thess på stan,
sen kom Elle och Nova,
så fick mysa med Novis ett tag också,
det är aldrig fel :)

Imorgon tar Elle och Nadja studenten,
så det blir att fira med dom :)
Börjar med att fara och kolla när Elle springer ut,
sen gå på stan med Nadja kanske?!?! :)
Elle kanske också?
Sen åker vi vidare hem till Nadja och Elles mamma,
där är det fika :D
Sen på kvällen blire PARTY :D
Tur jag är frisk!

DETTA KOMMER BLI DEN BÄSTA SOMMAREN I MITT LIV!

Men du, jag vet inte om jag orkar fortsätta med det här längre,
jag är så less på dina svek hela tiden.
Vi har haft det hur kul som helst dessa två år,
men nää... jag är så less på dina handlingar.
Nu ska jag sluta peppa dig coh börja peppa mig själv ist.
Jag kan mer än vad jag tror, och säger..
Det har väldigt många lärare bevisat för mig,
tack vare mina betyg jag fått..
även om de inte är så mycket mer än G,
så har dom ändå sagt att jag skulle kunnat få VG i nästan alla ämnen.
Men jag har varit för lat, och det vet jag själv..
Men i svenskan fick jag mitt VG, och tack vare Sara så har jag fått bättre självförtroende vad det gäller skolan.
Jag KAN om jag VILL!!


Ha en underbar sommar allihopa,
för det ska jag ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0