Söndag igen!

Nu är det söndag igen,
tiden går så otroligt fort,
men jag känner mig mycket piggare nu,
lite hosta kvar,
men imorgon får jag medecin tror jag.

Så imorgon blir det att åka till skolan,
var en vecka sen jag var där ,
eller ja, i tisdags hade vi bara en lektion,
men måste ju tömma skåpet och få veta mina betyg,
svenskan,matten och engelskan vet jag.
men inga andra! så de får ja väl veta imorn, hoppas ja :)

Jadu , vad ska man mer skriva,
är tom på ord känns det som.
Igår var jag hos Elle. Jag, Nadja och Elle hyrde nå filmer och köpte snacks! :)
Vi hade det så mysigt,
och filmerna vi såg var också bra faktiskt:)

Men nu ska jag läsa lite bloggar,
sedan fortsätta se film!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0