sjuk!

Nu är allt skolarbete klart,
känns hur skönt som helst,
OCH VET NI VAD,
JAG REDOVISADE IDAG!!!
helt jävla själv,
första gången sen jag gick i sjuan...
Och det var inte så hemskt faktiskt...

Nu är stressen borta iaf,
nu kan jag andas ut lite !!

Men nu så ligger jag sjuk istället,
har haft feber i 3 dagar,
sen har jag fått min sommarförskylning som jag alltid får,
hosta, svårt att andas och spyr upp slem.
fast börjat spy har jag inte gjort än,
men det blir bara värre och värre för var dag som går..
bara jag blir frisk tills den 15 juni,
då börjar jag jobba,
då får jag inte vara sjuk..

så nu blir det att ligga hemma resten av veckan tror jag..
fast fredag måste jag till skolan och redovisa,
sen lär jag åka hem igen..
fyfan vad jag hatar det här..

mamma får köpa honung, sen får jag dricka te!
USCH!! men jag måste som sagt bli frisk!!!!!

Nu ska jag spela,
sen sova en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0