Sista skoldagen!

Idag var det sista skoldagen,
vi gjorde inte särskilt mycket, fick reda på betygen och städade ur skåpet.
Imorgon ska vi äta tårta och spela kubb med klassen,
det blir nog bra. :)
På måndag börjar jag jobba,
inte pepp någonstans,
men det är pengar iaf. och jag får vara med mina underbara barn på Dunet. :)

Jag längtar tills den 6de augusti,
stockholm, here we come.
Då blir det shoppa, krogen och bara ha kul.

På onsdag så ska jag se när Elle tar studenten,
sen ska vi till hennes mammas kvarterslokal och fika och fira både Elle och Nadja,
sen på kvällen, då hoppas jag det blir fest,
så länge jag inte måste börja med pencelinet förstås.
fick hem det  idag men eftersom jag nästan är frisk känns de ovärt.
har min cocilana som får göra mig frisk :D

Jag hoppas verkligen detta kommer bli den bästa sommaren på länge,
mina somrar har alltid varit kassa!
Men denna sommar ska jag umgås med dom jag älskar,
Jag ska vara med Elle och Nova så mycket som jag kan,
för de är de bästa tjejer jag har.
Jag älskar er, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0