Hej och Hå!

Ojojoj, nu var det verkligen ett tag sen jag skrev här,
men jag har inte suttit så mycket vid datorn faktiskt.
Så vad har hänt?
vi har fått sommarlov, wiihoo :D
men jag börjar jobba imorn,
fyfan säger jag bara!
är inte peppad alls.
vill inte, vill inte, vill inte!!
men men, bara att härda,

hah, det var så roligt,
jag skrev ett mail till min lärare för jag ville veta mitt betyg,
jag trodde inte ens jag skulle få G,
för jag har inte varit särskilt brydd i det ämnet,
visst, jag har gjort de man ska göra, men inte med särskilt stort engagemang.
Men iaf, så fick jag tillbaka ett svar,
"Grattis Carro, du uppnådde målen för VG"..
haha, så jag fick VG i det ämnet,
inte ílla du ;) 

På fredagsmorgonen åkte jag ut till Sörmjöle.
Jag skulle vara barnvakt på lördagen till lilla Adam.  :)
Så jag och adam har busat runt hela gårdagen.
Men åkte hem igårkväll,

Nu måste ajg göra mig nå frukost,
är hungrig!!

Älskar dig Adam! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0