förlåt :P

Förlåt, nu var det ett tag sen jag skrev....igen!
Men jobbet tar upp en stor del av min tid,
på kvällarna är jag antingen för trött för datorn,
eller är jag ute och gör något. oftast då med Anna :P

jag har badat i nydala två gånger denna vecka,
första gången var jag med Elle,
då var det svinkallt.
men vi gick upp snabbt eftersom Nova vaknade.
Sen ville hon inte ligga i vagnen så vi fick turas om att bära henne hela vägen hem till mig,
men eftersom hon är världens underbaraste tjej så gör det ingenting :)
Andra gången var igår,
då var jag med Anna, och det var huuur varmt som helst.

Men annars har det inte hänt så mycket denna vecka,
den har gått så fruktansvärt fort,
och det är nog bara för att ajg bytt arbetstider på dagiset,
pallade inte till klockan 4. fyfan alltså,
så jag bytte så jag jobbar 8-3 istället.
dagarna går så mycket fortare då.

Nu idag så fyller Robban 20 år.
grattis så mycket :)
Han och några kompisar ska dricka ikväll i en lokal,
så jag och Elle ska åka dit, men blir inge dricka för mig pga jobbet imorgon. :)
Orkar inte ta ledigt precis.
får ta igen det på lördag då det är wheels ;)
Jag och Elle måste bara hitta någonstans att förfesta först,
typ med middag och sånt :)
orkar inte dricka på stan eftersom poliserna är överallt.

Nää, nu sitter jag bara och pladdrar på,
men det är väl det ända jag gör på bloggen ändå,
och jag vet inte ens om någon sitter och läser det jag skriver :P
men det skiter jag i, kul att skriva ändå!

jaja, nu ska jag vänta på min bror och Nova,
dom ska hämta mig, sen åker vi och hämtar Elle på jobbet :P
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha det låter som en kul dag ;D

Göra idag då?



Kram Madde

2009-06-26 @ 14:59:46
URL: http://candychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0