Bra dag idag!

Härligt bra dag idag,
Precis då vi kommit in till stan och skulle ta bussen hem ringer Elle,
och då var hon på promenad, och var precis nere på stan :)
Så Anna åkte hem och vi gick och satte oss på en bänk,
och där satt vi i två timmar! :P Tiden bara rann iväg och jag fick mysa med Nova också.

Sen tog vi bussen hem till mig,
Sen åkte Nicke och Elle på bio så vi var barnvakt till Nova, och nu for dom precis hem :)
Men Nova har då inte klagat ikväll,
vi har badat, varit ute och gått, och bara haft de mysigt!
Jag älskar den ungen huuuuuuur mycket som helst,
Fina stjärnan,

Men nu är jag trött,
jag har varit med barn i alla åldrar heeela veckan!
men imorgon. då ska jag ta det lugnt.
fast iofs så kanske jag skulle vara med Elle och Nova :P
Då blir de ändå ingen barnfri dag,
men jag klagar inte ändå!

ja, som sagt,
jag är trött!
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0