Äntligen helg!

Äntligen en lång helg,
och jag gick tidigare idag från dagiset,
Jag och Anna ska åka till Ullis idag och vara där tills på lördag, :)
Blir roligt att äntligen få ha någon jämnårig där :P
fast jag klagar ju inte på mina bröder!

Åhh, Jag fick hem ett vykort idag av yngsta lillebrorsan,
"Från glad sommar kram Edvin" stod det! :] och en massa klistermärken!
Jag älskar dig huur mycket som helst gubben!

Men det känns liiiiite jobbigt att vara med barn hela helgen,
då man jobbat med sånna hela veckan,
men bara att härda,
sova får man göra i graven:)

Nu ska jag snart gå och möta Anna,
sen åker vi och hämtar Leo,
far förbi en kiosk så jag kan fylla på telefonen med det där sommarerbjudandet,
blir finnemang!

Hej Svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0