Stan+bio

Idag har jag haft en helt underbar dag med Elle och självklart lilla Nova,
mina fina! :)
Vi träffades vid 12 på stan, sen så satte vi oss ner och Nova fick komma upp från vagnen ett tag och sitta hos faster :) Jättemysigt var det. min lilla älskling börjar bli sååå stor.
Sen träffade vi Nadja och vi gick till busstation och köpte biljetterna till STOCKHOLM :D nu taggar vi satan alltså!! även om jag inte kommer ha så mycket pengar som jag trodde, så kommer vi iallafall bort ett tag.. är så less på Umeå just nu.

Sen nu ikväll har vi sett på Harry Potter, och som sagt så vart jag väääldigt besviken!
men vi hade det ändå mysigt.  ;)
Nu är jag trött och vill egentligen bara sova, men jag har precis laddat ner en film som jag ska se....snart!

Orolig.. det får inte vara så, det får inte vara så, det fååååår inte vara såå!!!!!

godnatt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0