nervös!

Nu är det inte länge kvar tills jag fyller 18,
på måndag då smäller det!
Och jag är nervös, för jag har inte fått planera min födelsedag själv,
utan det har mina underbara vänner gjort!
Elle,Elin och Anna har bokat mig från kl.1 till hela kvällen..
OCH jag vet att det inte är nå snällt dom har planerat :P
Men jag peppar ändå,
jag ska börjar dricka redan på morgonen :P mamma har INGENTING att säga till om då, mohahaha :D

Veckan har varit bra, har saknat min lilla Anna hur mycket som helst,
men hon kommer hem ikväll, så då ska vi vara med varandra :D
Igår var jag med Lillanna och förstår lille Benjamin, så vi gick på stan,
jag fick min present av henne (en jättefin lång t-shirt), sen gick vi och åt som Anna också bjöd på :)
sen på kvällen var jag med Elin,
vi hade det jättetrevligt, som alltid :)

Men nu snart kommer min bror , han ska köra mig till banken så jag kan sätta in alla pengar på mitt kort.
STOCKHOLM, HERE WE COME :D
Sen efter Stockholmsresan ska jag fixa lite mer pengar och dra ut på krogen :D Och jag ska få med Cissi som vi har bestämt sen i vintras ;) Elle ska också med har jag bestämt! hon har absolut ingenting att säga till om! inte Johan heller! mohaha.!!

Nu ska jag börja göra mig klar. sen får vi se vad som händer med dagen.. Elin skulle komma hit någon gång efter fyra, så innan de så blir de bara att ta de lugnt, måste duscha och kanske höra med mamma om jag får baka ännu mer :] men efter att jag förstört två av bakelserna så vet jag inte ;)

Hoppas vi ses då jag fyller år, ;) Puss,


Älskar dig, bäste vän!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej CARRO! :D

absolut, jag ska testa det nästa gång ;)



hihi puss

grattis i förskott!

2009-08-01 @ 00:40:15
URL: http://jyhana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0