Kärlek är bara skit..

Att se dig gå var inte alls kul,
veta att det var sista gången...kanske...
jag tror inte ens på kärlek vid första ögonkastet,
men ändå så klickade det på en gång..
folk får skratta, men jag bryr mig inte,
men då du kysste mig så försvann allting annat..
den 3de juli vart jag lycklig,
den 4de juli dog lyckan igen..
tack för den underbara veckan..

Sen vill jag tacka mina underbara vänner för stödet i fredags,
Elle,Elin,Anna och Anna..<3
Ni räddade mig den kvällen från att göra något riktigt dumt,
även om ni inte vet om det själv.

Nä,nu vart det ett för känslosamt inlägg,
men jag är känslosam idag. :P

Imorgon blire stan,
sen träffa kontaktpersonen,
äntligen :)
måste också lämna papper till soc, bläää..
men pengar vill ja ha ;)
tror hon sa att skulle få dom redan imorn. :)
stockholm, here we come ;)

Aja, nu blire duscha,
sen sängen..
SOVA I SÄNG :D

PUSS!

Kommentarer
Postat av: sanne

håller med att kärlek är skit. blir inte bättre med åren heller..



2009-09-22 @ 11:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0