glader!

Jag är glad :D
Och det är nog bara för att jag fått umgås med mina favorittjejer ikväll,
Elle,Anna,Elin och Nova <33

Jag verkligen älskar Nova,
Jag är en sån stolt faster och gudmor..
Kommer alltid finnas för både Elle och Nova, ALLTID! 
För dom är verkligen det bästa jag har.
Jag är så stolt över Novisen, hon är verkligen världens duktigaste tjej,
Men det beror på att hon har så otroligt fina föräldrar, verkligen dom bästa.
Jag kommer alltid påminna henne om hur älskad och fin hon är, hur underbar och duktig hon är,
vad hon än gör och vad som än händer.
Jag älskar dig så otroligt mycket! <3

Och snart fyller jag 18, helt sjukt vad fort detta år har gått..
sen Stockholm resan, fyfan vad jag peppar!! :D
ÅHH, helt sjukt underbart hur bra jag mår just nu,
och jag kan verkligen bara tacka dom bästa!

TACK:
Elle,
Anna,
Elin,
Nova,
Jenny,
Viktoria,
och många fler.
Nu vet jag vilka som är mina riktiga vänner.

Tack föresten Elin som städade mitt rum idag :D

Nu blire sängen med vovven,
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0