Förlåt så mycket,

Jag har inte skrivit här på väääldigt länge nu,
det har inte funnits tid helt enkelt..

I torsdags kom lille Benjamin till världen,
Hur söt som helst.
Så i fredags fick jag och Jenny komma till BB och se på underverket.
Lik mamma och pappa, men söt ändå ;)

I lördags vart det inflyttningsfest hos Johan,
fyfan så kul jag hade, har aldrig varit så full någon gång tror jag :P
men jag och Elin, vi hade de nog roligast där i slutet ;)
haha, men man gjorde väl lite dumma saker på toan också med Elle och Elin,
haha, misstolka inte :P
men men, den kvällen tog tyvärr också slut,
och det var inte det bästa slutet.. tyvärr! men sånt är livet.

Nu idag så har jag haft det så jävla tråkigt,
så jag for till Sandra där vid åtta,
vi såg på Anna Nicole Smith, och den var riktigt jävla bra!!

Varför kommer aldrig mensen när man verkligen att den ska komma?
åhh, jag orkar inte....

Nu skriker kissen och vill ha lite kärlek,
eller vill hon gå ut på balkongen...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0