Söndag!

Igår kom jag ju på att jag skulle sluta röka,
det har gått bättre än väntat,
köpte en snusdosa så jag klarade mig..
Men idag har jag bara rökt en cigg och inte tagit en ända snus!
Det är riktigt bra, för jag rökte ca.10 cigg/dag.
Jag är så stolt över mig själv!
även om skoldagen blir jobbig imorn så har jag bestämt mig!!
Men nått bloss kommer jag ta!
På dagen igår så for jag till Johan och åt middag där,
haha så kul vi hade!

Nu idag så har jag varit barnvakt åt älsklings Adam,
Han är så söt,
"kissen är fin, men guy är äcklig"
hahaha, du är min lill pojke!

Imorgon blir det att vara med min kontaktperson tror jag,
minns inte om det var imorgon eller på tisdag.
Minnet har ju som sagt svikit mig för länge sen :)
Men nu ska jag iallafall ta och se SAW 5,
har ju inte sett den än !!!

Hoppas alla haft en bra helg!
Pusss


Kommentarer
Postat av: kimmie

duktigt carro :D ingen cigg :D grattis

2009-01-13 @ 16:16:32
URL: http://kramkimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0