Söndag!

Nu har jag legat inne i två dagar,
det är skiiiit tråkigt att vara sjuk.
men som vanligt blir det bara värre och värre.
Tur jag har filmer jag kan se.
Imorgon blir det att vara hemma från skolan.
Kanske på tisdag också.
det känns surt för jag har så jääävla mycket att göra i skolan nu,
grupparbeten, och svenskan som jag måste ha hjälp med.
fan!!
men får väl jobba lite hemma,
försöka iallafall..

det jobbigaste med förskylning är när man inte känner smaken på det man äter,
det blir bara äckligt att äta då,
och kan ju inte säga att jag har fått i mig så mycket mat denna helg.
åhh, jag vill inte vara sjuk!!!

Nu ska jag sätta på en film igen,
sen hoppa ner i ett bad,
gud se skönt.
Hejdå alla friska människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0