Igår var det en speciell dag,

Igår kom äntligen min lilla brorsbebis ut,
med 3176 g och med sina 48 cm föddes Nova.
En frisk och otroligt fin flicka!
Man kan verkligen säga att den eviga väntan är värd att vänta.
Känlan när Nicke skickade mms:et, det var helt sjukt.




Men jag måste ju också säga att jag hade rätt,
har alltid varit nästan 100 % säker på en tjej, ;)
Och nu har jag hittat världens finaste kläder åt henne,
ROSA,ROSA,ROSA! :D
Jag slipper kolla på kill kläder,
När man har sex bröder och ingen tjej i familjen blir man faktiskt ganska less,
men nu får jag äntligen kolla på barbiedockor, smink, sminkdockor,
ISTÄLLET FÖR BILAR :D


Idag hoppas jag att ja får fara till BB,
Då ska jag få hålla i världens finaste tjej!


Kommentarer
Postat av: jossan

Ungen är ju skit söt!

2009-02-17 @ 11:13:21
URL: http://kosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0